سردرد ناشی از بی آبی

Wiki Article

چطور از سردرد ناشی از بی آبی بدن جلوگیری کنیم؟

مهم ترین نکته ای که در موضوع سردرد بی آبی باید بدانید این است که هیچ گاه بدنتان را تشنه نگذارید! تشنگی بدن ربطی به حس تشنه بودن ندارد. شما در طول هر روز باید ۸ لیوان آب بنوشید. سعی کنید این کار را به شیوه های متفاوت انجام بدهید.

چطور متوجه شویم که سردرد ما به دلیل کم آبی بدن است؟

سر درد می تواند به دلایل متفاوت ایجاد شود که معمولا با توجه به نشانه های هر یک تا حدودی می توان دلیل آن را تشخیص داد. در این قسمت به بررسی علائم سر درد ناشی از کم آبی بدن خواهیم پرداخت تا با توجه به این نشانه و ویژگی ها بتوانید به سرعت سر درد ناشی از کم آبی بدن را تشخیص دهید و آن را درمان کنید.

نشانه های سردرد ناشی از کم آب شدن بدن

آب بدن می تواند به شکل های ممکن نظیر تعریق از بدن خارج شود. مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که با مشاهده هر تغییری که می تواند مرتبط به کم آبی باشد، آب مورد نیاز بدن را فراهم کنید.

سردرد ناشی از آب به گونه ای است که تنها قسمتی از سر دچار درد نخواهد شد. بلکه در تمامی قسمت های سرتان حس درد را تجربه خواهید کرد.

یکی از read more اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های سر درد ناشی از بی آبی بدن این است که با تکان خوردن، حس درد بیشتر می شود. به طور مثال اگر به سمت جلو خم شوید یا به گونه ای حرکت کنید که سرتان تکان بخورد، درد بیشتری را تجربه خواهید کرد. معمولا زمانی که در حال پیاده روی هستید و یا تحرک زیادی دارید، سردرد بی آبی بیشتر می شود.

همچنین خشکی دهان، تیره تر شدن رنگ ادرار، سردرد به همراه سرگیجه، کاهش دفعات دفع ادرار، حس خستگی و افزایش تپش قلب را می تواند از نشانه های بی آبی دانست.

کمبود آب بدن را جدی بگیرید

در این مقاله درباره سردرد ناشی از کمبود آب در بدن صحبت کردیم اما به یاد داشته باشید که سردرد تنها یکی از عوارض بی آب شدن بدن است. آب، مایعی حیاتی است که نسبت به اهمیت آن باید آگاه باشید. سعی کنید در طول روز ۸ لیوان آب بنوشید و مصرف مرتب مایعات را در برنامه غذاییتان جای بدهید. در نهایت پیشنهاد می کنیم برای خرید آب معدنی در سایزهای مختلف به سایت سورپرایز مراجعه کنید. سورپرایز یکی از معتبرترین عرضه کنندگان آب معدنی است که محصولات خود را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می کند.

Report this wiki page